Saturday, May 7, 2011

Nafas Baru

Assalamualaikum.....

Hey my frenz.. Sori lame gile x hupdate blog ni.. Semangat sgt nak masuk blaja balik.. Rase teruja yang amat sgt mcm first time msk u.. Hihi.. :)

Aku mule daftar 27 April jam 9 pagi.. Tapi byk btol ujian yg Allah bg.. Otw nk g kolej tu tayar kete ayah lak pecah..Xtau la terlanggar ape.. Nk cpt punye psl ktorg tros gk x tgk pn ape yg jd kt tyar tu.. bile ayah slow kete baru la prasan yg tayar kete dah pecah dan yg sedihnye xde 1 pun bengkel kete kt situ.. Sian ayah kene tukar tayar sendiri..

Bkn ayah aku yg tgh tukar tayar 2 tau

Hampir sejam jgk la tersadai kt tepi jln 2 sementara tggu ayah tukar tayar..
Tapi alhamdulillah la sumenye berjalan dgn lancar.. Dah siap sume kami troskan perjalanan dan smpai jam 10.30 pagi..

Pendaftaran berjalan dgn lancar.. Dapat ramai kwn2 baru.. Best gile.. Aku amk kos Diploma in Telecommunication Engineering.. Most of the student are guys and gurls only 5.. Aku rase best sgt dgn kolej baru aku..Kwn2 baru pun sumenye best n sporting.. Harap sgt dapat tamat pengajian dengan pointer yang cemerlang daripada yg sebelum ni.. Nk dapat keje yg elok..

p/s : Luv all my frenz.. Hope we can be best frenz 4ever!!!

No comments:

Post a Comment